VERZENDING, GARANTIE & LEVERTIJD
Beauty Label verzendt alle bestellingen via Post NL.
Wij streven er naar uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren.
Bestellingen die op een werkdag voor 16.00 uur worden besteld worden dezelfde werkdag nog verzonden. Post NL haalt de pakketten elke werkdag zelf op in onze groothandel en brengen deze direct naar het sorteercentrum.
In de meeste gevallen heb je je pakket binnen 1 a 2 werkdagen in huis.
Wij zijn er niet verantwoordelijk voor als het pakket langer onderweg is!
Het kan soms voorkomen dat een product uit je bestelling toch niet leverbaar is.
Wij monitoren voortdurend ons online assortiment maar helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een product niet meer op voorraad is.
Indien een product onverhoopt niet leverbaar is nemen wij direct telefonisch of via de mail contact met u op voor een passend alternatief.
Indien wij geen contact met u krijgen (telefonisch of via de email) kan het dus voorkomen dat uw bestelling een dag later verstuurd wordt.
Voor bestellingen binnen Nederland met een waarde onder de €75,- ex. BTW worden er €5,99 verzendkosten in rekening gebracht.
Indien u een bestelling boven de € 75,- ex. BTW plaatst brengen wij geen verzendkosten in rekening.
Wanneer één of meerdere producten worden geretourneerd en het totaalbedrag van uw bestelling komt daardoor onder de €75,- uit, dan worden alsnog de verzendkosten berekend.
Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op uw creditfactuur.
Het kan soms gebeuren dat uw bestelling vertraagd bij Post NL, bijvoorbeeld omdat het in de sorteercentra druk is. Beauty Label is hier niet aansprakelijk voor!
Mocht uw pakket na enkele dagen nog steeds niet aangekomen zijn kunnen wij na 7 werkdagen een onderzoek op laten starten en zullen er alles aan doen om de bestelling z.s.m. bij u af te leveren.
Voor een onderzoek staat maximaal 12 werkdagen.
Indien er door Post NL geen uitsluitsel gegeven kan worden over het pakket zullen wij er alles aan doen een passend alternatief te bieden.
Ophalen in onze winkel:
U heeft van maandag t/m vrijdag tussen 09;00 uur en 16.30 de mogelijkheid om onze groothandel te bezoeken. U kunt er bij uw online bestelling voor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel.
U mag binnen onze openingstijden ook gewoon in onze winkel komen shoppen. Onze medewerkers staan hier graag voor u klaar om u te helpen.
RUILEN
Het is alleen mogelijk om producten te komen ruilen (binnen 14 dagen) op onze locatie van onze groothandel op Honderlandland 394, 2676 LV Maasdijk.
Via de Post geretourneerde producten accepteren wij geen ruilingen. Wij zullen het bedrag dan crediteren zodat u het gewenste product opnieuw kunt bestellen.
HEEFT U GEKOZEN VOOR RIVERTY (Achteraf betalen)
Wanneer u heeft gekozen voor de betalingsmethode RIVERTY brengen wij € 1,99 in rekening. Dit geldt ook voor wanneer u een bestelling plaatst en toch besluit deze te annuleren.
Mocht u items retourneren dan worden deze kosten ook berekend bij uw resterende orderbedrag.
Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect.
Heeft u een defect geconstateerd stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en foto's van het defect.
Retourneren:
Bent u toch niet helemaal tevreden met een product van uw bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren!
Retourneren mag binnen 14 dagen na ontvangst.
Hierna vervalt het recht op een terugbetaling van de bestelling. Houdt er rekening mee dat de factuur van Riverty gewoon voldaan moet worden bij het te laat terugsturen van een bestelling.
Lees hieronder hoe u de bestelling kunt retourneren.
Retourvoorwaarden:
- Zit het product nog in de originele verpakking?
- Is het product ongebruikt?
Bij uw bestelling zit altijd een factuur. Voeg hiervan een kopie toe bij uw retourpakket. Zo weten wij van wie het pakket afkomstig is. Schrijf hierbij ook altijd de reden van het retourneren.
Geen factuur meer? Dan mag u uw gegevens (naam, adres en factuurnummer) op een A4 schrijven en deze bij het retour voegen. Op deze manier kan het retour zo snel mogelijk verwerkt worden.
Retourkosten komen altijd voor uw eigen rekening!
U kunt via de track&trace mails die u van ons ontvangen heeft wél tegen een gereduceerd tarief een retourlabel aanmaken.
Een retourlabel aanmaken via onze webshop is een service die wij aanbieden, mocht dit niet lukken kan je altijd zelf een label aanmaken via DHL of Post NL.
Retouradres:
Beauty Label
Honderdland 394
2676 LV Maasdijk
Zodra wij uw retour in goede orde hebben ontvangen ontvangt u van ons een bevestiging en een creditnota via de mail.
Creditering vind plaats binnen 7 werkdagen na ontvangst. Wij crediteren het aankoopbedrag via de betaalmethode waarmee betaald is.
Bewaar uw verzendbewijs en track&trace code goed totdat uw retourpakket volledig juist aangekomen en afgehandeld is.
U kunt er ook voor kiezen uw producten te retourneren in onze groothandel binnen de gestelde retourtermijn. Zorg er altijd voor dat u de factuur kunt overhandigen.